erotik hikayeleri

Etiket: türbanlı seks hikayeleri

Türbanlı Kızı Azdırıp Siktim

Ben ahmet yaşş 22 ve yanlız arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla türbanlılar fazla çılgın oluyormuş . ve doğru olup oladığnısizlere simdi anlatıcağım . askerden döndükten daha sonra yanlız bakkalda işe başlayınca bakkal sahibinin yanlız fazlabakkalı var ve birine bendeniz bakıyordu arada eşi arada çocukları geliyordu kontrol etmeye yanlız sıkıntı varmı yokmu diye.yine bakkalda yanlızdım erkenden açtıktan daha sonra eksik malları doldurdum ve kasaya geçip film izlemeye başlayıncayanlız baktım patronun yarısı hanife abla . abla dediğime bakmayın patron azıcık sübyenciydi galiba kendisi 51 yaşlarındaeşi 11 11 yaşş falan küçüktü . kapalı olduğunada bakmayın oldukça iyi makyaj yapıyor ve fazla güzel yanlız diksiyonu var.kasada oturuken kasaya geçti ve işler nasıl eksik birşey yok demi diye sormuştu . kocasının çalışma icin konyaya gittiğini ve bu aralar onunn geliceğini sölyemişti. benimde abla fazla şükür herhangi yanlız sıkıntımız yok herzamanki gibidemiştim. . oda güzel olan üstü demişti. . kasada yanımıza gelirken yanımıza oturdu birlikte izleyelim demişti. .benimde yabancı uyruklu erotic film açmıştım . erotic değil lakin fazla acık sacık var . genelde sevişiyorlardı . devamlıyorum yapıyordu . bu gavular nekadar rahat baksana ne yapıyorlar . ne kadarda iyiler biz böyle sey yaşasak keyiften çılgına falan döneriz diyodu . azıcık chat ten daha sonra sevgilin falan varmı yanlızmısın hic birşey bilmiyorum senle ilgli diye sorusormuştu . benimde yok tekim bayadır demiştim. . aman ne yapıcan herşey oruspu sadece sikişmek icin gelmişler dunyaya falan demişti. . sohbet muhabbeti açıyor olsa lüzum iyice bel altı sohbet etmeye başlıyorduk . aniden bire elimi bacağına attı hic sorma bende bu bacağım ağrıyor ne yapalım doktorada gidicek süre yok falan derken elimi tutupbacaklarını okşatıyordu . yavaşca elimi yukarıya doğru çekiyordu az daha çekip elimi vajinasının üstüne kadarr çekmişti .birazda burası ağrıyor ağrısı hic geçmiyor demişti. gülümsedi ablam ilacın benimde bendeniz ağrısını alırım falandemiştim. . ve gülümsedli . kasanın arkasına doğru çöktü ve sikimi dudağına aldı . fazla güzel yalıyordu okadar güzelyalıyanını görmemiştim . fazla azgındı hem taşşaklarımı hemde sikimi dudağına alıyordu. tam o anda çıtır birç çouk çıktıekmeğini poşete koydum ve para üstnü verdim o hic durmadan kasanın altında öpmeye devam ediyordu . kasadançıkardım. ağzı yüzü tükürük olmuştuk. bu böyle olmaz sen gel demiştim. kapıyı kitleyip camiye gidiyorum yazısı yapıştırdım. ve alıp arkaya götürdüm elinden tutup arkadaki kartonların üstüne atmıştım.. baş örtüsünü çıkardım.arkasından üstünü soymuştum bem ak götü var . hic böyle beyazlık görmedim vajinası yarrak yemekten büyük olmuştuk.böyle nasıl olmuş diye sordum . sikişmediğim elamanımız yokki elaman alırken sikişerek alıyoruz diye espiri etti. . arka arkaya amında gid gel yapıyodum. ok herşeygüzel hoşta hic arkadan vermemişsin götün daracık demiştim. yok sağlam siken birini bulsam verirdimde sağlam sikişen yok demiştim.. azıcık deterjanladıktan daha sonra poposuna yarrağımıdaldım. . yanlız sırada inliyor atarak fazla iyi sikiyorsun . devam et demeye başlamıştı. . kartonların birini alıp yere serdim üzerine onu yatırdım ve vajinasının üstüne yattım hic durmadan gid gel yapıyodum. tam boşalmaya doğru sikimi çıkarmışpoposuna daldım. . poposuna boşaldıktan daha sonra altımış dokuz pozusyonuna geçtik terlemiş vajinamı şapur şupuröpmeye başlayınca .artik devamlı geliyor namaza gidiyorum yazısını yapıştırdıktan daha sonra yanlız iyi sikiyorum .patron eşi diye demiyorum fazla iyi beceriliyor en sevdiğim türbanının üzerine boşalmak . şayet çevrenizde baş örtülü biri varsa bel altı konuşun ve verdiği cevaplardan sex istedik. istemdiğini anlarsınız.

Türbanlı manitam arkadan seviyor

ben mert size kız arkadaşımla yaşadığım bi olayı anlatıorum. olay bundan bi sene önce benzinlikte işe başlamamla gelişti. benzinlikte benden 2 yaşş buyuk daha öncedende tanıdığım bi abi vardı.. bendeniz benzinlikte yıkama makinasını kullanıordum yıkama makinasının karşısındaki apartmanda benden 2 yaşş buyuk olan emrahın kız partneri oturuo bu kızdan atrılmış bende işe yeni başladım kız emrahı kıskandıracak ya hani ben deimiyle benii tavladı soradan haberim olmus emrah buna her buluştuklarında arkadan pompalıomuş kadınla çıktık bende pompalıycaktım ancak ayrıldık. sora bu kadınla bir dost bir ahbap olmuşuz ki sormayın gitsin. daha daha sonra kıza kendimize birini ayarlamasını abazalıktan öldüğümü söledim kız kaşar zaten böle sohbetler normaldi bizim icin sora bu kendimize bi kız ayarladı abazalık atacaktım güya kendimize ayarladığı kızda kapalı nese bendeniz abazalığı unuttum kıza baglandığım. oldum.. bulunan üstü güzel bende çirkin deilim davul dengi dengine çalıor nese biz bunla çıkıoruz aradan zaman geçti emrahın kız partneri bendeniz kız ark. la dost birbirlerinin herşeyini bilirler sora örendim ki bu benii aldatıor ancak koymadı kendimize bende onu aldatıodum: sora bendeniz buna ayrılmak istediğimi söledim biraz yalvardı sora emrah kendimize akıl verdi iste verirse verir vermezse siktir et demişti. ancak bendeniz emrah gibi direk istememiştim kız o ara son sans istedi bende ona herşeyinle bendeniz olursan seninle yeniden çıkarım dedim.. benden bunu isteme dedi.. bende ii dedim.. hayatında başarılar sora bu yumuşadı kabul etti.. bendeniz uçuom kadını patlatacam sora buluşacağımız hafta izin alamadım o hafta çok düşündün vazgeçtiğimi söylüyemezdim bakireliğini alırsam evlenmek zorunda kalacaktım vurduktan daha daha sonra ayrılırsam şikayetçi olacaktı kimse 21 yasından küçük birine tecavüzden uyumak istemez dimi : ikimizde 17 yasındayızz sora biz bunla bulustuk ilk deme oda korkuo benimde arkadan yapma. icin onu ikna etim. sora krem sürmemi istemio tükürdüm bendeniz alete yüklendim arkasına nerdeyse ağlıycak çıkardım.. o günü bidaha olmadı sora bi daha buluştuk yine olmadı bu sefer ağladı çok buyuk sanırsam: sora ablası doğum yaptığı icin anası ablasının yanına gitti bendeniz dururmuyum hemencecik o gece evlerine gittim.. babannesi uyurken girdim içeri o gece artik yapma. istemediğini çok acıdığını söledi bendeniz ikna etim. bunu yine denedik bu sefer olmus içine rahatladım. içine boşalmamı istemiodu korkuodu sölemein kimseye: nese ondan sor a 4 defa daha birlikte olduk en son gecen hafta onu türbanıyla birlikte sikiorum arkadasım etine dolgun olmasına ragmen deliği çok dar buda benii memnun edio yeniden yazıcam byeee

erotik hikaye

sex hikayeleri

ensest hikaye

porno hikayeleri

DMCA.com Protection Status